1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Automatizarea producerii

Potrivit la 568 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Automatizarea producerii

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului de automatizare a producerii

  • Veți putea crea orice produse, utilizând î acest sens orice materiale sau semifabricate
    Evidența producției

    Evidența producției
  • Pentru fiecare producere poate fi elaborată calculația, ca programul să calculeze automat cantitatea necesară de materie primă
    Calcule

    Calcule
  • Există posibilitatea de a vedea costul de producție pentru fiecare produs lansat
    Costul de producție

    Costul de producție
  • Departamentul de aprovizionări poate înregistra materia primă, să o transmită în departamentul de producere și să le treacă la pierderi
    Aprovizionare

    Aprovizionare
  • Programul poate funcționa cu orice număr de depozite și subdiviziuni
    Depozite

    Depozite
  • Veți obține o bază de clienți unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Toate comenzile vor fi păstrate într-o bază de date , iar în baza numărului lor veți putea planifica volumul producerii
    Comenzi

    Comenzi
  • Comenzile pot fi compuse în baza rutelor de parcurs, care vor fi imprimate de către șoferi
    Rute

    Rute
  • În fiecare zi poate fi înregistrată în depozitul de produse, producția scoasă, comparând consumul planificat de materie primă cu cel real
    Producere

    Producere
  • Contractele, formularele, specificațiile comenzilor și multe altele se pot elabora automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • La fiecare comandă pot fi anexate diverse fișiere, de exemplu, cu macheta comenzii
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • Fiecare serviciu poate fi separat pe activități și etape determinate, putând fi ușor controlate
    Etapele producerii

    Etapele
    producerii
  • Veți putea urmări executarea lucrărilor de către colaboratorii dvs. și să verificați eficiența acestora
    Controlul lucrărilor

    Controlul
    lucrărilor
  • Toate departamentele vor interacționa ca un mecanism de succes unic
    Legătura dintre departamente

    Legătura dintre
    departamente
  • Veți putea duce o evidență financiară totală: să efectuați venituri, orice cheltuieli, să vedeți profiturile și să analizați diverse rapoarte analitice
    Evidența mijloacelor financiare

    Evidența mijloacelor
    financiare
  • Programul poate arăta în baza indicatorilor de producție medii pentru câte zile de lucru neîntrerupt va ajunge materia primă aflată în depozit
    Prognozare

    Prognozare
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Aplicația propune o serie de soluții complexe de automatizare, datorită cărora procesul de lucru este complet controlat și are loc evidența depozitară și financiară;
  • Utilizatorul va asimila rapid interacțiunea cu baza de abonați, în care pot fi, de asemenea, introduse date despre contractori, furnizori sau reprezentanți ai serviciului logistic;
  • În program există opțiuniea trimiterilor de SMS cu notificări despre toate procesele interne importante;
  • Programul calculează rapid costul de producție al mărfii, compară costul de facto cu cel planificat, efectuează controlul asupra cheltuielilor de mijloace și materiale;
  • Automatizarea departamentului de aprovizionare va permite înregistrarea materiei prime, includerea acesteia în procesul de lucru, calcularea soldurilor actuale pentru toate filialele și magazinele de firmă;
  • Rapiditatea software-ului nu va avea de suferit din cauza numărului mare de depozite și departamente sau din cauza volumului bazei de clienți;
  • Procesele de producție, calitatea lor și etapele, sunt controlate în regim de timp real, ceea ce este foarte comod pentru determinarea statutului actual al sarcinii;
  • O atenție aparte se acordă completării documentelor în aplicație. Datorită naturii informative a bazei de clienți și opțiunii autocompletării, toate documentele se formează în regim de fundal;
  • Programul elaborează automat ordine pentru reprezentanții structurii logistice cu indicarea detaliată a sarcinilor și adreselor:
  • Din contul automatizării pot fi construite relații transparente, sigure și constructive între diferite departamente;
  • În cazul informației incomplete într-o comandă separată, foaie de parcurs, card al clientului, contractorului sau furnizorului, aceasta poate fi completată cu ajutorul atașamentelor – anexarea unei fotografii sau fișier;
  • Sistemul calculează indicatorii de producție medii, pentru a face prognoze pentru următoarea perioadă de timp;
  • Acțiunea fiecărui colaborator al organizației, datele căruia sunt incluse în bază, este urmărită din punct de vedere a executării planului de producție. De asemenea, softul transferă automat salariul;
  • Activitatea companiei poate fi scoasă pe internet, pentru acest lucru fiind necesară integrarea cu resursele internet. Această opțiune poate fi activată doar la dezvoltarea individuală;
  • Nu trebuie să vă limitați la informația din reclame atunci când alegeți sistemul potrivit. Încărcați și testați versiunea de probă.

Descriere software

Companiilor de producer le este destul de greu să renunțe la principiile optimizării, datorită cărora activitatea financiară și economică a organizației ajunge sub controlul computerizat total. Singura dificultate este alegerea software-ului potrivit. Automatizarea producerii atrage după sine urmărirea fluxurilor financiare, unde o atenție special se acordă raportării. Totodată, documentele pot fi transmise pe poștă la adresa conducerii structurii, pentru a lua decizii competente și a controla cheltuielile mai operativ. Înainte de dezvoltarea software-ului „Sistem Universal de Evidență” (USU)studiază atent sfera exploatării, pentru a stabili perspectivele automatizării și să identifice o serie de direcții prioritare. Multe lucruri depend de infrastructura producerii. Funcționalitatea programului nu se limitează la evidența depozitară sau întreținerea unei baze extinse de clienți. Aici, de asemenea, este controloată calitatea producției fabricate, respectarea standardelor tehnologice , lucrul furnizorilor și partenerilor, serviciului logistic, departamentului de contabilitate etc.

Nu este un secret că producerea presupune un proces tehnologic pe etape, la rezolvarea cărora pot lucre concomitant mai mulți specialiști. Cu ajutorul softului eforturile acestora pot fi unite în ceva unic, fără a afecta în vreun mod procesele organizatorice sau termenele de finalizare. Automatizarea acordă o atenție sporită opțiunii planificării, când activitatea întreprinderii este aranjată după timp și competențe. Cu toate acestea, aplicația, pur și simplu, nu face greșeli sau calcule incorecte, ceea ce nu este valabil în cazul implicării factorului uman.

Și structurile care acordă o mare atenție producerii preliminare, când din contul calculelor se stabilește costul de producer, trebuie să se gândească la automatizare. Sistemul calculează automat cantitatea materialelor necesare și numește costul de facto al produsului. Acest volum de informații poate fi solicitat pentru fiecare tip de produse, pentru a utiliza mai efectiv acest articol de cheltuieli. Dacă marfa nu este lichidă, nu se bucură de cerere și popularitate printre clienți, va fi mult mai practic să renunțați la el decât să aveți pierderi.

Evident că automatizarea se implementează la fiecare nivel de administrare, fie că este vorba de departamentul de asigurare a producerii sau de serviciul logistic, care distribuie produsul finit la filialele organizației. Despre toate acțiunile finalizate, softul creează notificări vizuale. Datorită aceste opțiuni simple, nici o activitate a companiei nu rămâne în afara atenției dvs. Încă un avantaj important al automatizării este modelul CRM. Altfel spus, nivelul satisfacției clienților este prioritate a activității de afaceri.

Pentru a intra în dialog cu baza de clienți, nu va fi nevoie de angajat personal suplimentar, de a aduna grupuri țintă, lansa campanii de publicitate costisitoare sau de a recurge la alte trucuri ineficiente. Este suficient să utilizati trimiterile de SMS, să evaluați gradul de activitate al clienților, să aflați indicatorii profitului. Automatizarea nu este totuși un panaceu împotriva tututor problemelor, cu care se poate confrunta o întreprindere. Cu toate acestea, eficiența automatizării este evidentă, lucru demonstrat de feedback-urile numeroase ale structurilor de producție. Vă îndemnăm nu doar să țineți cont de recomandări , dar și să vă convingeți practic de ele, utilizând versiunile demo.

Aspectul programului

Automatizarea producerii

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul de automatizare a producerii

Versiunea 1. Program de management al producției, unde sunt necesare calcule pentru producție și materie primă

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Versiunea 2. Program de evidență la producere, unde poate fi urmărită etapa curentă a executării

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Versiunea 3. Program de automatizare a producerii, unde sunt necesare calcule pentru producție și lucrări executate. Pot fi luate în considerare executantul și eficacitatea pentru fiecare etapă a producerii

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Versiunea 4. Program de automatizare a producerii cu etape de fabricare fixe

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru managementul producerii

Programul poate fi utilizat:

  • Companie de producere

    Companie de producere
  • Companie

    Companie
  • Complexe industriale și de producere

    Complexe industriale
    și de producere
  • Organizație de comerț

    Organizație de comerț
  • Orice industrie

    Orice industrie
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre sistemul de automatizare a producerii

atlant

Companie de traduceri «Atlant translations»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Programul „USU” dispune de o interfață foarte ușor de izolat. Datorită programului, managerii, responsabili de un departament sau altul, pot ține informația necesară despre baza de clienți sau de angajați în vizor și să o gestioneze: există posibilitatea de a o exporta din baza de date sau de a o importa în aceasta. De asemenea, programul ajută la elaborarea facturilor pentru clienți și a rapoartelor pentru administrație, pentru fiecare angajat separat.

Mulțumim dezvoltatorilor!

Director SRL «Atlant Translations»: Fatulaev Djeihun


classis

Club de fitness "Classis"

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Prima dată, clubul de fitness „Calssis” s-a adresat dezvoltatorilor programului Sistem Universal de Evidență în anul 2015, cu rugămintea de automatizare a afacerii și optimizare maximă a proceselor de afaceri cu scopul de a primi posibilitatea ducerii evidenței calitative a activității și controlului rezultatelor.

Mai târziu am revenit la această întrebare și ne-am adresat colaboratorilor acestei companii, stabilind cu reprezentanții acesteia data și termenii de instalare a sistemului. Doresc să remarc din start profesionalismul înalt al programatorilor, care activează în cadrul ÎI Akulov N.N. ne-au propus să facem unele modificări ale sistemului, ca programul de evidență să corespundă exact cerințelor noastre.

Astăzi putem afirma cu certitudine că, după ce în clubul nostru fitness a fost instalat USU, am obținut mult mai multe decât am planificat.

Instalarea programului a fost făcută de un specialist în oficiu. După aceasta, programatorul ÎI Akulov N.N. le-a arătat administratorilor noștri cum să utilizeze sistemul. Puțin mai târziu, același specialist a realizat o mică instruire pentru trainerii noștri, familiarizându-i cu particularitățile dezvoltării sofware.

Am devenit posesorii unui software calitativ, care ne permite efectuarea activității zilnice. Dacă avem nevoie să prelucrăm același tip de informație în volum mare, atunci pentru serviciile noastre această funcție este ca importul. La solicitarea noastre, în unele rapoarte ce țin de activitatea noastră au fost operate mici modificări, ceea ce a permis să obținem informații mai detaliate pe unele aspecte. Putem controla complet abonamentele și fluxurile de clienți. Pentru fiecare vizitator poate fi stabilit propriul orar și să nu contabilizăm vizita, dacă într-o anumită zi, persoana nu a putut veni. Orarul poate fi plasat din timp nu doar pentru clienți, ci și pentru antrenori. Acest lucru a făcut mai multă ordine în organizația noastră. Astea nu sunt singurele rezultate de utilizare a USU, dar ele au făcut activitatea noastră mai comodă și mai efectivă.

Aducem mulțumiri echipei de programatori-dezvoltatori Sistem Universal de Evidență. Dorim să menționăm răbdarea nelimitată și rezistența specialiștilor din cadrul ÎI Akulov N.N., care ne-au ajutat să ne facem lucrul cu cel mai bun rezultat. La orice adresare, aceștia intră foarte repede în esența problemei, ne explică respectuos și cu tact greșelile noastre, dacă le avem, și ne ajută să rezolvăm problema în cei mai mici termeni. Toate momentele polemice se rezolvă prin dialog deschis.

Vă dorim prosperitate în afacerea dvs., iar colaboratorilor le urăm inspirație și creștere profesională.


dentalife

Clinică stomatologică «Denta Life»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU - Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii stomatologice «Denta Life»


exchange

Unitate de schimb valutar «Exchange Market»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Feedback despre compania ÎI „Akulov Nicolai Nicolai” RK or. Almata

Compania noastră SRL „ExchangeMarket” și-a început activitatea recent. Ne-am lovit de necesitatea de a achiziționa un software pentru unități de schimb valutar, care să corespundă totalmente regulilor Băncii Naționale. În acest sens, am început să apelăm la companii care se ocupă de acest domeniu. Programul USU.kz al companiei ÎI „Akulov N.N.” ne-a atras prin prețul său, simplitate în utilizare și calitate.

Programul în lucru ne-a impresionat foarte mult. Nu mai este nevoie de a face operații la calculator și de a le scrie manual în registru. Totul se face electronic. Stabilind cursul, am itrodus suma și am salvat. Nimic complicat. La dorința clientului, în programul USU pot fi adăugate funcții suplimentare și introduse modificări. Toate acestea se realizează de angajații companiei rapid și calitativ. Colaboratorii companiei, și anume directorul Nicolai Akulov, Iulia Aparina, Valeria Zabelici, Roman Hoilo și Fiodor Iudin, cu care am comunicat personal, sunt profesioniști în domeniul lor, mereu binevoitori, prietenoși, receptivi și lucrează operativ.

Chiar dacă compania prestează serviciile sale iîn condițiile unei plăți în avans, în măsura posibilităților, la solicitarea noastră, ne-au venit în întâmpinare, ceea ce ne bucură foarte ,mult. Sperăm la o colaborarea și viitoare fructuoasă și lungă, și la înțelegere reciprocă.

Vă dorim succes în toate inițiativele dvs!

Cu respect,

Director

SRL «Exchange Market»

Abdîgulov R.T.


vivodent

Clinica stomatologică «Vivodent»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Prim prezenta scrisoare de mulțumire, clinica stomatologică „Vivodent” confirmă că este client și utilizator oficial al programului «USU».

Acest program permite acoperirea a practic tuturor sarcinilor pentru optimizarea lucrului în clinica stomatologică. Comoditatea înregistrării și evidenței pacienților, elaborarea categoriilor de servicii și prețurilor la acestea, evidența părții cheltuielilor, ținerea fișelor pacienților și, cel mai important, posibilitatea obținerii raportării detaliate pe partea finaciară și de marketing a activității clinice face din software-ul „USU-Sistem Universal de Evidență” un ajutor de neînlocuit în administrarea activității stomatologice.

Clinica stomatologică „Vivodent” mulțumește dezvoltatorilor de software pentru lucrul efectuat și speră la colaborări viitoare.

Cu respect,

Director Karabalaev R.K.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul de automatizare a producerii

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: