1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Automatizarea producerii

Potrivit la 568 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Automatizarea producerii

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului de automatizare a producerii

  • Veți putea crea orice produse, utilizând î acest sens orice materiale sau semifabricate
    Evidența producției

    Evidența producției
  • Pentru fiecare producere poate fi elaborată calculația, ca programul să calculeze automat cantitatea necesară de materie primă
    Calcule

    Calcule
  • Există posibilitatea de a vedea costul de producție pentru fiecare produs lansat
    Costul de producție

    Costul de producție
  • Departamentul de aprovizionări poate înregistra materia primă, să o transmită în departamentul de producere și să le treacă la pierderi
    Aprovizionare

    Aprovizionare
  • Programul poate funcționa cu orice număr de depozite și subdiviziuni
    Depozite

    Depozite
  • Veți obține o bază de clienți unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Toate comenzile vor fi păstrate într-o bază de date , iar în baza numărului lor veți putea planifica volumul producerii
    Comenzi

    Comenzi
  • Comenzile pot fi compuse în baza rutelor de parcurs, care vor fi imprimate de către șoferi
    Rute

    Rute
  • În fiecare zi poate fi înregistrată în depozitul de produse, producția scoasă, comparând consumul planificat de materie primă cu cel real
    Producere

    Producere
  • Contractele, formularele, specificațiile comenzilor și multe altele se pot elabora automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • La fiecare comandă pot fi anexate diverse fișiere, de exemplu, cu macheta comenzii
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • Fiecare serviciu poate fi separat pe activități și etape determinate, putând fi ușor controlate
    Etapele producerii

    Etapele
    producerii
  • Veți putea urmări executarea lucrărilor de către colaboratorii dvs. și să verificați eficiența acestora
    Controlul lucrărilor

    Controlul
    lucrărilor
  • Toate departamentele vor interacționa ca un mecanism de succes unic
    Legătura dintre departamente

    Legătura dintre
    departamente
  • Veți putea duce o evidență financiară totală: să efectuați venituri, orice cheltuieli, să vedeți profiturile și să analizați diverse rapoarte analitice
    Evidența mijloacelor financiare

    Evidența mijloacelor
    financiare
  • Programul poate arăta în baza indicatorilor de producție medii pentru câte zile de lucru neîntrerupt va ajunge materia primă aflată în depozit
    Prognozare

    Prognozare
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Aplicația propune o serie de soluții complexe de automatizare, datorită cărora procesul de lucru este complet controlat și are loc evidența depozitară și financiară;
  • Utilizatorul va asimila rapid interacțiunea cu baza de abonați, în care pot fi, de asemenea, introduse date despre contractori, furnizori sau reprezentanți ai serviciului logistic;
  • În program există opțiuniea trimiterilor de SMS cu notificări despre toate procesele interne importante;
  • Programul calculează rapid costul de producție al mărfii, compară costul de facto cu cel planificat, efectuează controlul asupra cheltuielilor de mijloace și materiale;
  • Automatizarea departamentului de aprovizionare va permite înregistrarea materiei prime, includerea acesteia în procesul de lucru, calcularea soldurilor actuale pentru toate filialele și magazinele de firmă;
  • Rapiditatea software-ului nu va avea de suferit din cauza numărului mare de depozite și departamente sau din cauza volumului bazei de clienți;
  • Procesele de producție, calitatea lor și etapele, sunt controlate în regim de timp real, ceea ce este foarte comod pentru determinarea statutului actual al sarcinii;
  • O atenție aparte se acordă completării documentelor în aplicație. Datorită naturii informative a bazei de clienți și opțiunii autocompletării, toate documentele se formează în regim de fundal;
  • Programul elaborează automat ordine pentru reprezentanții structurii logistice cu indicarea detaliată a sarcinilor și adreselor:
  • Din contul automatizării pot fi construite relații transparente, sigure și constructive între diferite departamente;
  • În cazul informației incomplete într-o comandă separată, foaie de parcurs, card al clientului, contractorului sau furnizorului, aceasta poate fi completată cu ajutorul atașamentelor – anexarea unei fotografii sau fișier;
  • Sistemul calculează indicatorii de producție medii, pentru a face prognoze pentru următoarea perioadă de timp;
  • Acțiunea fiecărui colaborator al organizației, datele căruia sunt incluse în bază, este urmărită din punct de vedere a executării planului de producție. De asemenea, softul transferă automat salariul;
  • Activitatea companiei poate fi scoasă pe internet, pentru acest lucru fiind necesară integrarea cu resursele internet. Această opțiune poate fi activată doar la dezvoltarea individuală;
  • Nu trebuie să vă limitați la informația din reclame atunci când alegeți sistemul potrivit. Încărcați și testați versiunea de probă.

Descriere software

Companiilor de producer le este destul de greu să renunțe la principiile optimizării, datorită cărora activitatea financiară și economică a organizației ajunge sub controlul computerizat total. Singura dificultate este alegerea software-ului potrivit. Automatizarea producerii atrage după sine urmărirea fluxurilor financiare, unde o atenție special se acordă raportării. Totodată, documentele pot fi transmise pe poștă la adresa conducerii structurii, pentru a lua decizii competente și a controla cheltuielile mai operativ. Înainte de dezvoltarea software-ului „Sistem Universal de Evidență” (USU)studiază atent sfera exploatării, pentru a stabili perspectivele automatizării și să identifice o serie de direcții prioritare. Multe lucruri depend de infrastructura producerii. Funcționalitatea programului nu se limitează la evidența depozitară sau întreținerea unei baze extinse de clienți. Aici, de asemenea, este controloată calitatea producției fabricate, respectarea standardelor tehnologice , lucrul furnizorilor și partenerilor, serviciului logistic, departamentului de contabilitate etc.

Nu este un secret că producerea presupune un proces tehnologic pe etape, la rezolvarea cărora pot lucre concomitant mai mulți specialiști. Cu ajutorul softului eforturile acestora pot fi unite în ceva unic, fără a afecta în vreun mod procesele organizatorice sau termenele de finalizare. Automatizarea acordă o atenție sporită opțiunii planificării, când activitatea întreprinderii este aranjată după timp și competențe. Cu toate acestea, aplicația, pur și simplu, nu face greșeli sau calcule incorecte, ceea ce nu este valabil în cazul implicării factorului uman.

Și structurile care acordă o mare atenție producerii preliminare, când din contul calculelor se stabilește costul de producer, trebuie să se gândească la automatizare. Sistemul calculează automat cantitatea materialelor necesare și numește costul de facto al produsului. Acest volum de informații poate fi solicitat pentru fiecare tip de produse, pentru a utiliza mai efectiv acest articol de cheltuieli. Dacă marfa nu este lichidă, nu se bucură de cerere și popularitate printre clienți, va fi mult mai practic să renunțați la el decât să aveți pierderi.

Evident că automatizarea se implementează la fiecare nivel de administrare, fie că este vorba de departamentul de asigurare a producerii sau de serviciul logistic, care distribuie produsul finit la filialele organizației. Despre toate acțiunile finalizate, softul creează notificări vizuale. Datorită aceste opțiuni simple, nici o activitate a companiei nu rămâne în afara atenției dvs. Încă un avantaj important al automatizării este modelul CRM. Altfel spus, nivelul satisfacției clienților este prioritate a activității de afaceri.

Pentru a intra în dialog cu baza de clienți, nu va fi nevoie de angajat personal suplimentar, de a aduna grupuri țintă, lansa campanii de publicitate costisitoare sau de a recurge la alte trucuri ineficiente. Este suficient să utilizati trimiterile de SMS, să evaluați gradul de activitate al clienților, să aflați indicatorii profitului. Automatizarea nu este totuși un panaceu împotriva tututor problemelor, cu care se poate confrunta o întreprindere. Cu toate acestea, eficiența automatizării este evidentă, lucru demonstrat de feedback-urile numeroase ale structurilor de producție. Vă îndemnăm nu doar să țineți cont de recomandări , dar și să vă convingeți practic de ele, utilizând versiunile demo.

Aspectul programului

Automatizarea producerii

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul de automatizare a producerii

Versiunea 1. Program de management al producției, unde sunt necesare calcule pentru producție și materie primă

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Versiunea 2. Program de evidență la producere, unde poate fi urmărită etapa curentă a executării

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Versiunea 3. Program de automatizare a producerii, unde sunt necesare calcule pentru producție și lucrări executate. Pot fi luate în considerare executantul și eficacitatea pentru fiecare etapă a producerii

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Versiunea 4. Program de automatizare a producerii cu etape de fabricare fixe

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru managementul producerii

Programul poate fi utilizat:

  • Companie de producere

    Companie de producere
  • Companie

    Companie
  • Complexe industriale și de producere

    Complexe industriale
    și de producere
  • Organizație de comerț

    Organizație de comerț
  • Orice industrie

    Orice industrie
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre sistemul de automatizare a producerii

chistota

Curățătorie chimică «Centrul de Puritate»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ÎI Nicolai Akulov

Stimate Nikolai Nikolaevich, referitor la funcționarea software-ului pentru Automatizarea activității curățătoriei chimice.

Provocările, la care sunt astăzi nevoiți să răspundă oamenii de afaceri, în special în sfera deservirii, obligă companiile să reacționeze rapid la factorii externi, să execute ferm toate procedurile interne și business-procesele, sporind continuu calitatea deservirii.

Activitatea în condițiile unei concurențe continue pe piață, cu un număr mare de jucători, obligă companiile să controleze dur calitatea serviciilor, să propună clienților noi și noi servicii, să verifice bine acordarea la timp a serviciilor și să ia în calcul feedback-ul primit de la clienți.

De asemea, activitatea în domeniul deservirii, prevede efectuarea regulată a campaniilor de publicitate, promoțiilor, programelor cu bonusuri, programelor de loialitate.

Întreprinderile de orice dimensiuni, chiar și cele mai mici, necesită, cel puțin, evidența de bază și controlul fluxului mijloacelor bănești, evidența cheltuielilor și veniturilor.

Pentru a administra, în asemenea condiții, afacerea, compania are nevoie de instrumente, care să-i permită să realizeze întreg funcționalul necesar și, pe lângă acestea, să aibă posibilitatea să crească funcționalul, să implementeze noi tipuri de produse sau servicii, care nu pot fi realizate în condiții standard de software. Activitatea după metode vechi, ducerea evidenței în registre de hârtie duce la pierderea unui volum mare de timp pentru efectuarea controlului și administrarea întreprinderii. De asemenea, pot apărea multe erori, atât în timpul completării documentelor de raportare, cât și în timpul verificării acestora, ceea ce poate duce la decizii manageriale greșite.

Pentru curățătoria chimică „Centru de curățenie”, unul dintre factorii importanți pentru alegerea software-ului a fost posibilitatea localizării acestuia, și anume elaborarea facturilor în limba ucraineană și în valută ucraineană, cu utilizarea adresei actuale a punctelor de primire ș.a.

Evaluând posibilele opțiuni de realizare a sarcinilor propuse, „Centrul de Curățenie” și-a oprit alegerea la dezvoltarea ÎI Nicolai: USU – Automatizarea activității curățătoriei chimice.

USU ne-a permis să realizăm evidența cheltuielilor și veniturilor, controlul executării comenzilor, controlul muncii angajaților pentru fiecare comandă. Ne permite să efectuăm evidența și analiza serviciilor acordate pentru orice perioadă de activitate a fiecărei subdiviziuni separat și a întreprinderii în întregime.

Cele mai prețioase pentru curățătoria chimică „Centrul de curățenie” sunt rapoartele financiare. Cu ajutorul acestora efectuăm controlul sumelor de bani din casă, cantitatea mijloacelor bănești, primite de la clienți pentru fiecare comandă, controlul activității fiecărei case, inclusiv calculul în numerar și fără numerar pentru fiecare punct de primire, controlul încasărilor mijloacelor bănești.

Dorim să remarcăm separat viteza de implementare a pachetului software și profesionalismul echipei în instalarea software-ului. Procesul de efectuare a spațiului de lucru complet funcțional al receptorului, inclusiv instalarea software și efectuarea instruirii, din momentul efectuării plății, durează o zi de lucru. Această abordare a lucrului permite economisirea mijloacelor bănești la etapele de dezvoltarea extensivă a afacerii.

Sistemul flexibil de formare a bazei de date a serviciilor și a ofertelor de preț permite crearea prețurilor diferențiate pentru diverse nivele de clienți (VIP, pensionari, studenți), precum și aplicarea programelor cu bonusuri pentru clienți și urmărirea utilizării lor.

Funcționalul informărilor prin SMS și trimiteri de SMS permite să notificăm la timp și personal clientul despre starea comenzii sau despre promoții, noi servicii, programe cu bonusuri și altele. Valoarea acestui funcțional rezidă în posibilitatea de a comunica direct cu clienții tăi reali fără intermediari în forma publicității pe internet, presă, publicitate pe panouri mici și mari. Cu astfel de gen de informarea, „Centrul de curățenie” poate fi sigur că clienții săi vor primi sigur informația necesară.

Mulțumim echipei de dezvoltatori a Sistemul Universal de Evidență pentru executarea calitativă și implemntarea softaware-ului de Automatizare a activității curățătoriei chimice.

Cu respect

Curățătorie chimică «Centrul de Puritate»

în persoana unui întreprinzăntor individual Kievskaia E.V.


kurakova

ÎI Kurakova O.N.

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire.

Dorim să aducem mulțumiri profunde «ÎI Akulov N. N.» și echipei pentru ajutorul acordat în organizarea afacerii, și anume pentru adaptarea programului USU specificului vânzării cu amânuntul a îmbrăcămintei.

La ora actuală, pe piața software este prezentă o cantitate destul de mare de versiuni pentru suportul business-ului, dar toate sunt fie scumpe, fie nu dispun de funcționalul solicitat și necesită modificări suplimentare, ceea ce, de asemenea, influențează prețul final și termenul de lansare a proiectului.

Alegerea noastră s-a oprit la USU din mai multe motive, și anume:

1) preț democratic.

2) transparența calculelor.

3) posibilitatea testării versiunii demo a produsului.

4) Viteza rapidă de lansare a proiectului în etape de la alegerea produsului, până la lansarea deplină a proiectului (mai puțin de 5 zile.)

spre deosebire de multe produse de program, prezente pe piață, acest software este destul de flexibil față de solicitările utilizatorilor și permite configurarea practic a fiecărui aspect conform particularităților afacerii. De asemenea, printre punctele forte se numără lipsa cerințelor de a folosi echipamente speciale. Dorim să mulțumim în special pentru reacția fulgerătoare a asistenței tehnice la solicitări.

Îi urăm echipei dvs. prosperitate și noi succese profesionale!!

Cu respect,

Întreprinzător individual Kurakova O.N.


ozen

SRL «Ozensantehobslujivanie»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Bună! Mă numesc Timurova Dina, lucrez ca șef al departamentului de comercializare al companiei "Ozensantehobslujivanie". Organizația noastră se ocupă de oferirea serviciilor comunale populației.

Anterior, nu am utilizat programe de evidență, iar informațiile le includeam în tabele Excel, ceea ce nu era prea comod. Cheltuiam mult timp pentru căutarea abonaților și includerea datelor. Ulterior m-am ocupat de alegerea programului pentru companiile comunale și am dat de Sistem Universal de Evidență. După instalarea programului, colaboratorii USU au efectuat instruirea și lucrul a devenit ușor și comod. În program por fi menționate mai multe servicii deodată, poate fi administrat un număr mare de abonați și pot fi create diverse rapoarte – este suficient doar să apeși câteva butoane.

В USU În USU creăm comenzi pentru deservire, identificăm rapid datornicii, imprimăm facturile, fixăm și modificăm tarifele, și multe altele. Uneori apar întrebări, iar în acest caz sun imediat celor de la USU și primesc toate răspunsurile și suportul tehnic.

Suntem mulțumiți de programul Sistem Universal de Evidență și îl recomandăm și altora!


softproduct

Optică «Centrul de lentile»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Centrul nostru de lentile a devenit clientul ÎI „Sistem Universal de Evidență” în anul 2013. La acelo moment noi abia planificam să ne deschidem și căutam un program calitativ de administrare a întreprinderii, care să răspundă tuturor cerințelor noastre. Ne-am convins de la bun început că am ales dezvoltatorul și sistemul de evidență potrivit. Inițial ne-a plăcut lipsa plății pentru abonament pentru deservirea tehnică, precum și posibilitatea completărilor individuale și simplitatea interfeței programului Sistem Universal de Evidență. Însă, începând colaborarea cu ÎI „USU” am primit în final mult mai mult decât ne-am așteptat inițial.

Programatorii clientul ÎI „Sistem Universal de Evidență” au abordat cu mult profesionalism probleme noastre.

Datorită lucrului echipei de profesioniști am obținut următoarele posibilități::

  • Un registru al clienților ușor de utilizat, unde putem inlude orice informație și numere de telefoane. Acum putem găsi mereu orice persoană din lista noastră;
  • A devenit simplă găsirea datornicilor și lupta cu datoriile;
  • Putem oferi clientului factura în baza oricărei oferte de preț, existentă în sistemul nostru. Acest lucru a accelerat activitatea administratorului și ne-a permis să implementăm un sistem simplu de reduceri;
  • Pentru primirea materialelor de import nu mai cheltuim deja atâta timp pentru verificarea postărilor și evidența cheltuielilor suplimentare. Programul USU face totul în mod automat și formează imediat costul de producere;
  • Orice formulare pentru raportarea internă și externă le putem completa și imprima direct din program, cheltuind în acest sens timp minim;

Directorul ÎI SoftProduct a obținut posibilitatea de a crea individual în program orice rapoarte și de a vizualiza eficiența lucrului diferitor angajați ai companiei, rentabilitatea unui serviciu sau altui, pe cei mai promițători clienți și suma cheltuită de aceștia pentru serviciile noastrea.

Cu alte cuvinte, echipa de profesioniști a ÎI „Sistem Universal de Evidență” a făcut pentru noi mai mult decât am planificat. Posibilitățile USU sunt de-a dreptul nelimitate. Acesta ne-a permis să controlăm ușor fiecare acțiune și să lucrăm asupra greșelilor, să evaluăm eficiența diverselor tipuri de publicitate și să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.

Suntem foarte recunoscători echipei ÎI„Sistem Universal de Evidență” și îi urăm prosperitate și succese viitoare.


vivodent

Clinica stomatologică «Vivodent»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Prim prezenta scrisoare de mulțumire, clinica stomatologică „Vivodent” confirmă că este client și utilizator oficial al programului «USU».

Acest program permite acoperirea a practic tuturor sarcinilor pentru optimizarea lucrului în clinica stomatologică. Comoditatea înregistrării și evidenței pacienților, elaborarea categoriilor de servicii și prețurilor la acestea, evidența părții cheltuielilor, ținerea fișelor pacienților și, cel mai important, posibilitatea obținerii raportării detaliate pe partea finaciară și de marketing a activității clinice face din software-ul „USU-Sistem Universal de Evidență” un ajutor de neînlocuit în administrarea activității stomatologice.

Clinica stomatologică „Vivodent” mulțumește dezvoltatorilor de software pentru lucrul efectuat și speră la colaborări viitoare.

Cu respect,

Director Karabalaev R.K.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul de automatizare a producerii

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: